Răspunsuri

2014-10-23T17:05:49+03:00
Sora mea emigreaza in Italia
romanii imigreaza datorita conditiilor mai bune
craniul are in componenta oase temporale
stau in gazda temporar
27 3 27
Alte propoziti cu temporal
temporar ma voi inchide pentru toti ca sa aflu cine vreau sa fiu
la biologi am invatat despre osul temporal
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:06:42+03:00
Pasarile au emigrat,datorita aparitiei frigului.
El a imigrat din Italia in Romania.
In ce dimensiune temporala traim?
El va ramane aici temporar.
Sper ca ti-am fost de folos.
33 4 33