Răspunsuri

2014-10-23T17:03:20+03:00
Opera literara este scrisa de un poet foarte mare
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:03:34+03:00
Opera literara este o creatie/un text in care autorul creeaza un univers propriu, pornind de la elemente ale realitatii, pe care le combina potrivit propriei viziuni despre lume, sentimentelor si imaginatiei sale.
Relatia realitate - fictiune in opera literara
AUTORUL:
- observa, selecteaza datele realitatii;
- proiecteaza asupra lor propria conceptie despre lume, sensibilitate, imaginatie;
- transfigureaza artistic realitatea.
Opera literara instituie o relatie de comunicare specifica intre autor si cititor.
multumesc fffffffoooooooaaaaaaarrrrrrrrrrrrttttttteeeeeee mult
Cu placere :o3
Def. Opera lirică este opera literară care aparţine genului liric scrisă în versuri, în care autorul îşi exprimă în mod direct sentimentele prin intermediul procedeelor artistice.
nu