Răspunsuri

2014-10-23T17:01:02+03:00
Toamna este un anotimp frumos cu frunze multe si frumoase 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:10:00+03:00
Toamna este un anotimp care arata tristetea naturii si cum se manifesta ea .Frunzele ruginii cad pe patura de frunze  pe pamantul rece si copacii raman dezgoliti de mandrele lor frunze.Animalele isi gasesc adapostri si mancare pentru o iarna friguroasa.Pasarile calatore care zboara lin pe bolta cerului  se duc in tarile calde.Frigur vrea sa patrunda in noi mai mult ca nici odata. Cerul nu mai este atat de albastru cum mai era odata.Soarele nu mai apare chiar atat de des in cer (si nu mai stiu)

2 3 2