Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-10-23T16:58:53+03:00
Sah-sahuri , acesta este pluralul :)
fals... sah nu are forma de plural
nu lua in consideratie sorry
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T17:00:18+03:00
Sahuri si sahi, chiar azi am vorbit cu doamna profesoala la ora de limba romana:))
scuze de comm de mai sus partea a doua am vrut sa o scriu lui swagger care nu crede ca exista plural la sah
la ce se zice sahi??
am 14 ani, si sahuri forma de plural pentru sah( joc) si sahi forma de plural pentru sah( persoana) pentru mai multe detalii cauta pe dex online
ok..ms
cu placere