Răspunsuri

2014-10-23T16:56:26+03:00
S-a ridicat- a cazut 
a cazut - s-a ridicat 
sa semene- diferit
au mancato- nu au mancat 
a rasarit- inoptat 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:58:10+03:00
S-a ridicat-s-a inaltat,a cazut
a cazut-s-a ridicat,s-a prabusit
a semana-a nesemana a insamanta,a apropia cu cineva,a se asemui
a mancat-o-a inghitit-o,a infulecat-o,nu a mancat-o
a rasarit-s-a ivit,a aparut,s-a ascuns
Sper ca te-am ajutat!