Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:39:57+03:00
Media gemotrica a 2 numere este radicalul produsului lor.

De exemplu daca ai numerele 3 si 8, media gemotrica a lor este  \sqrt{3*8} = \sqrt{24}
1 5 1
2014-10-23T16:43:10+03:00
Cred că ai vrut să scrii media aritmetică . Aceasta se calculează astfel :
1) Se adună numerele 
        și 
2) Se împart la câte note sunt . :) 

Exemplu : 
Avem notele  : 5 , 9, 7 .
 5+9+7   = 21 
21 : 3 = 7 
Elevul are media 7 .

dar eu am la matematica calculati media geometrica a nr asa am