Răspunsuri

2014-10-23T16:39:58+03:00
Câmpul lexical al cuvântului „cântec” : melodie, rapsodie, simfonie, muzică, cântăreț, cântăreață, do, re, mi, fa, sol, la, si, do, note muzicale, doime, treime, ritm, gamă, autor, etc.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:40:30+03:00

cantec- versuri, strofe, ritm, masura, rima, muzicalitate, melodie, cantaret, instrument, microfon, casti, difuzor, boxe, artisti, muzica....
1 5 1