Răspunsuri

2014-10-23T16:38:40+03:00
Prietenia este cel mai de pret lucru
Bunatatea trebuie apreciata
Imbujorat mai este Mihai astazi

4 3 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:42:05+03:00


prieten-imprietenit

Eu m-am imprietenit cu sora Andrei?

bun-imbunat

Tu te-ai imbunat la matematica!

bujor-imbujorat

Tu te-ai imbujorat cand ai auzit declaratia!

BLANA-IMBLANAT

ACELA E UN COJOC SCUMP IMBLANAT?


4 3 4