Recrie textul de mai jos ,inlocuind toate cuvintele posibile cu sinonimile lor :
Noaptea-i dulce-n primavara ,lnistita,racoroasa,
Ca-ntr-un colo,cerul dispare sub mari insule de nori,
Scuturind din a lui poate lungi si repezi meteori
(Vasile Alecsandri)

2
stopppppppppppppppppp am gresit
pai rescrie ;)
Noaptea-i dulce-n primavara ,lnistita,racoroasa,
Ca-ntr-un suflet cu durere o gindire mingiioasa
Ici ,colo,cerul dispare sub mari insule de nori,
Scuturind din a lui poate lungi si repezi meteori
trebuie sa le inlocuim pe toate?
da

Răspunsuri

2014-10-23T16:42:09+03:00
Seara-i    mieroasa-n tineretea,blanda,rece,
Ca-ntr-un  spirit cu amaraciune o reflectare calda
Aici,acolo,bolta cereasca se face nevazuta dedesubtul indelungatului scruntar de bolte ceresti.
Agitand din a lui posibilitate intinse si iuti stele cazatoare.
Sper ca te-am ajutat!


Cu placere! ;)
poti in loc de mieroasa-n tineretea,
sa pui altele?:
nu nu iese
ca nu iese
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T18:25:06+03:00
Noaptea-i dulce-n primavara, lnistita, racoroasa,
Ca-ntr-un suflet cu durere o gindire mingiioasa
Ici ,colo,cerul dispare sub mari insule de nori,
Scuturind din a lui poate lungi si repezi meteori

Negura-i blanda-n tinerete, calma, friguroasa,
Ca-ntr-o inima cu 
tristete o cugetare neatinsa
Aci, dincolo, zarea piere in imense ostroave de aburi,
Agitand din a sale intinse si rapide ploi.
4 5 4