Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:26:12+03:00
Draga Ionela,
Iti trimit cateva ganduri bune din Predeal.
Cu drag a ta prietena
Cutarica
2014-10-23T16:26:13+03:00
O formula de adresare: Hei! Ce mai faci? Totul bine?
O formula de incheiere: Sper sa-mi scrii cat de curand poti! Imi este foarte door de tine! :*
Ms :)
1. Daca ii trimiti cuiva o carte postala ilustrata inseamna ca tu esti plecata in vacanta in statiunea respectiva, te gandesti la persoana careia ii scrii, stii ca nu a fost in locul respectiv si ii trimiti o carte postala. Deci: nu poti sa ii ceri sa iti scrie cat de curand... ca n-are rost...