De cablul unei macarele este suspendata o placa de beton ( densitate beton=2.3g/cm3) cu lungimea de 2 m , latimea de 1m si grosimea de 25 cm.
Calculati : masa si greutatea placii de beton si constanta elastica a cablului , stiind ca se alungeste cu 11.5 cm datorita greutatii placii.

2

Răspunsuri

2014-02-26T22:09:29+02:00
1.Afli volumul placii de beton.V=L*l*h
2.Cum densitatea=m/V,rezulta masa=densitatea *V
3.G=m*g
4.Greutatea este forta deformatoare,iar Fd=k*Dl.Deci k=Fd/Dl(deformarea in m)
ce este DI ? :)
ESTE delta l deformarea (alungirea resortului)
ok ms mult !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T22:43:46+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
V=2m.1m.0,25m=0,5m3
m=d.V=2300Kg/m3x0,5m3=1150kg
G=m.g=11500N
G=F=k.Δl⇒k=F/Δl=11500N/0,115m=100000N/m
1 5 1