Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:25:10+03:00
Vestea ta a fost imbucuratoare.
Lectia de matematica a fost atat de plictisitoare!
Ai invatat despre dezvoltarea poporului roman la istorie?
Are gustul amarui cred.
Nu e mare lucru, crede-ma.
2014-10-23T16:27:56+03:00
Azi este un timp plictisitor.eu merg la scoala pentru am dezvolta mintea. aceasta mincare nu este pe gustul meu.fratele meu mia dat o veste imbucuratoare.