Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:25:43+03:00
Fermecator-frumos(ceva cu totul si cu totul incantator)
cladire-casa(locuintaunde stai) 
musafir-oaspete(oameni careiti vin in vizita)
Fat-Frumos era fermecator.
Cladirea este innvaluita de zapada.
La noi a venit un musafir.
20 4 20
imi trebuie propozitii si cu cele cu sens asemanator
fermecator-atragator cladire-bloc musafir oaspeti propoziti fermecator : mihai e fermecator cladire:eu stau intr-o cladire am
si ultima am un musafir
ms mult
mai ajutat
2014-10-23T16:40:49+03:00
Fermecator -  atragator
cladire -bloc 
musafir-oaspeti
                                       propoziti                     
 Mihai  e  fermecator.
Eu  stau  intr-o  cladire .
Am  un  musafir .

14 4 14
Baiatul e gingas ca
Baiatul gingas merge la scoala
mersi mult
:)
catelul meu e tare gingas