Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:27:25+03:00
"Cand la fereastra bate-ncet seara
 Cu visul ei si vantul de vara, 
 Un cantec transformat in parfum
 Alearga-n vale , se transforma-n scrum. "
                                             sper ca e bine. inspiratie proprie :P
2014-10-23T16:46:49+03:00
A venit din nou pe la noi seara 
Transformand aproape totul in scrum,
Nu mai e ca si cand a fost vara
Totul fiind imbiat cu parfum!
Sper ca te-am ajutat!