Prin ce mijloc de imbogatire s-au format urmatoarele cuvintestrabun
cartulie
bunavointa
stravechi
ratusca
indulci
curajos
impaturi
prelungitor
zidarie
plescait
rastalmaciri
precumpanitor
cumsecade
dezvinovati
Va rog ajutor !!!

2

Răspunsuri

2014-10-23T16:19:49+03:00
1.derivare
2.compunere 
3. derivare
4. ratusca - derivare
5. indulci - derivare
6. curajos - derivare
7. derivare
8. derivare
9.derivare
10.conversiune
11. derivare
12.derivare
13.compunere
14.derivare 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:21:25+03:00
Strabun - derivare cu sufix
cartulie - derivare cu sufix 
bunavointa - derivare cu prefix
stravechi - derivare cu prefix
ratusca - derivare cu sufic diminutival
indulci - compunere prin alaturare
curajos - derivare cu prefix
impaturi - derivare cu prefix
prelungitor - derivare cu afixe
zidarie - derivare cu sufix
plescait - derivare cu sufix
rastalmaciri - derivare cu afixe
precumpanitor - derivare cu sufix
cumsecade - compunere prin alaturare
dezvinovati - derivare cu prefix
17 3 17
Imi spui mai detaliat te rog de exemplu carte s-a format prin derivare cu sufix de la cuvantul carte cu sufixul ulie :D