Plaseaza in acelasi enunt perechile de antonime:harnic-lenes,a se scumpi- , a se iefteni - ,tinerete-batrinete,,,va rog mult urgent

2
explicami ca nam inteles
nustiu nici eu ,ca n-am fost la scoala az ca eram racita ,ma gindesc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:16:16+03:00
Ionut e harnic,in comparatie cu fratele sau lenes.
Produsele casnice s-au scumpit pe cand cele alimentare s-au ieftinit.
Batranii se gandesc la tinerete,iar tinerii la batranete.
Sper ca te-am ajutat !
sigur! :)
spune
ok acus o sa postez intrebarea ok?
ok
am postat deja
2014-10-23T16:18:03+03:00
La magazin erau doi oameni,un om vrenic care a cumparat multe lucruri si unu lenes care a luat doar o bomboana.
Painea era ieftina dar prajiturile scumpe.
Baiatul cel tanar l-a ajutat pe acel om batran sa treaca strada.
cu placere
:)
dar dami si mie un multumesc daca ai vrea
tam dat deja
la ce materie e?