Răspunsuri

2014-10-23T16:14:50+03:00

Este cel care poveste in operele lirice descrierea unui tablou din natura. :) Eul liric poate fii "indragostitul" "contemplatorul" "iubitorul de natura" etc...depinde despre ce vorbeste...
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:15:30+03:00
Eul liric este vocea poetului intr-o opera care apartine genului liric. ptrin el autorul isi transmite sentimentele in mod direct si el se evidentiaza prin forme pronominale si verbale(verbesi pronume) la persoana I si II
2 5 2