Exercitiul 1
se stie ca 7a+3b=29 si a+b =7
aflati nr naturale a si b

exercitiul 2
aflati suma a+b+c+d
daca c este de 5 ori mai mare decat d
b este cu 17 mai mic decat c
a =2b+2c
d=8

cu rezolvare
e urgent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:23:06+03:00
1)
a+b=7   a=7-b
7a+3b=29
7(7-b)+3b=29
49-7b+3b=29
49-29=4b
20=4b
b=5
a=7-5=2

2) c=5xd   c=5x8=40
b=c-17   b=40-17=23
a=2b+2c  a=2x23+2x40=46+80=126
d=8
a+b+c+d=126+23+40+8=197
msssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss mult
2014-10-23T16:30:33+03:00
D=8
c=5*d
c=5*8=40
b=40-17=23
a=2b+2c=2*23+2*40=46+80
a=126
126+23+40+8=197