Buna!! cine ma poate ajuta la un exercitiu......cam asa suna cerinta....construiti trei enunturi in care sa averti cate un subs obtinut prin schimbarea valorii gramaticale din adj, adv si interjectie.....:D

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:16:12+03:00
1) Nu-ti sta bine cu rosu. (subst.) \ Am un pulover rosu. (adj.)
2) Scoala e aproape. (subst.) \ El isi ajuta mereu aproapele. (adv.)
3)Avea si el un of pe suflet. (subst.) \ Of,...ce greu e la scoala! (interjectie)
   
2014-10-23T16:16:55+03:00
Sincer sa fiu nu prea stiu ca nu imi vin dar daca imi vor veni iti voi spune. SPER SA NU TE SUPERI PE MINE !! pa