Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-23T16:08:34+03:00
Greierele: Furnico ajuta-ma si pe mine cu putina mancare
Furnica: Toata vara ce ai facut greiere ai stat si ai cantat cand eu imi adunam provizii pentru iarna ce va urma
Greierele: Stiu ca am gresit , dar imi place foarte multa sa canta la chitara.
Furnica: De data aceasta te ajut , dar cu o singura conditie ; daca imi promiti ca la vara o sa iti faci singur provizii pentru iarna ce va urma.
Greierele: Promit furnico, promit . Esti o prietena adevarata.Multumesc
Furnica: Nu ai pentru ce.

2 5 2
2014-10-23T16:33:11+03:00
-Aaaaaaa!!
-Ce ce e gandacel?
-Te faci ca nu vezi?
-????(hmmmm)
-Greiere esti un bleg !!
-DE CE?
-Pentru ca mai calcat pe picior?
-Te doare ?
-Nu ma gadila....
-Te duc la spital
-ok
asta scri tu la scoala intr-o compunere: ,,ce bleg esti"???
da
sunt cea mai buna din clasa
ori nu scri asa ceva ori minti