Răspunsuri

2014-10-23T15:55:26+03:00
When I walk down Station road yesterday.
walk nu este la trecut iar in cerinta ex. yesterday cere trecutul, deci forma corecta este walked.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:00:09+03:00
When I walked down.......
Multumesc deci este la Past Simple
da
Se poate si 'When I was walking down the street, I saw / I met my old friend..." Deci, poti folosi si un past continuous / progressive, depinde de context.
Multumesc