Răspunsuri

2014-10-23T15:54:40+03:00
In operele literare care sunt de genul epic sau intr-o compunere pe care o faci chiar tu si povestesti o intamplare cu actiune, personaje, dialog si descriere:)
1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:55:23+03:00
NaratiuneaEste modul de expunere prin care se relateaza, intr-o succesiune temporala, fapte si intamplari. Se bazeaza pe actiune si pe verbe.Naratiunea presupune un narator, actiune, personaje. Naratorul esteipostaza literala a autorului real, care povesteste evenimentele, descrie locurile si explica celeintamplate.Naratiunea este modul de expunere specific operelor epice, cu toate ca poate aparea si inoperele dramatice, atunci cand un personaj povesteste ce s-a intamplat in afara scenei. Mai poate fiintalnit si in poeziile lirice, in asa-numitele poezii lirice narative.  succese 

cupaceere, alege te rog ca raspuns cistigator ! te rog mult
multumesc mult Madalina!!!
am pus