Cum s-au format următoarele cuvinte?: florăreasă, nehotărâți, butoiașele,stropitoare,cumpărători,frunzișul,negustorește,blănărie,copilărie.
Mulțumesc!
Nu accept răsupunsuri doar pentru puncte/cine va face asta va avea raport/-15/20 puncte
Mulțumesc pentru înțelegere!

2

Răspunsuri

2014-10-23T15:53:30+03:00
1) format prin derivare de la cuvantul floare + sufixul sa 2) format prin derivare de la cuvantul hotorati + prefixul ne 3) format prin derivare de la cuv. butoi + sufixul asele 4)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T16:11:56+03:00
Toate cuvintele s-au format prin derivare.
-butoiase: cuvant derivat
cuv. de baza "butoi",
radacina "butoi-"
sufix "-ase"
-stropitoare: cuvant derivat
cuv. de baza "stropi"
radacina"stropito-"
sufix "-oare"
-frunzisul: cuvant derivat
cuv. de baza "frunza"
radacina "frunzi-"
sufix "-sul"
-negustoreste: cuvant derivat
cuv. de baza "negustor"
radacina "negustor-"
sufix "-este"
-blanarie: cuvant derivat
cuv. de baza "blana"
sufix "-rie"
radacina "blana"
-copilarie: cuvant derivat
cuv. de baza "copil"
sufix "-rie"
radacina "copila-"

Sper ca te-am ajutat!