Răspunsuri

2014-10-23T15:49:54+03:00
Am gasit in dex cuvantul elipsa.
El poarta aparat dentar.
Pasarile au emigrat.
El verifica contorul mereu.
Am o carte culinara.
Banii i-am depus la casier.
Am citit acel vers.

37 4 37
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:50:00+03:00
Denumeste cuvantul ''elipsa''.
De ce nu porti aparat dentar?
Daniel a emigrat din tara pentru un timp scurt.
Datele de pe contor nu coincid cu cele reale.
Te vei duce la un concurs culinar?
M-am adresat casierului pe un ton bland.
Delfinul emite sunete ciudate.
Te rog citeste versul al 4-lea.
46 4 46