Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:46:27+03:00
Probabil elevul respectiv avea un motiv anume pentru care ii era teama de professor. Acesta nu vroia ca ceilalti copii, colegii sai, sa afle pentru ca poate acestia i-ar spune profesorului despre frica elevului.
2014-10-23T15:48:19+03:00
Cred ca elevul nu vroia sa afle si ceilalti deoarece nu vroia sa se afle ca ii e frica de cineva si sa nu i se spuna pana la urma si profesorului

2 4 2