Răspunsuri

2014-10-23T15:43:05+03:00
O casă este în general o clădire care deservește ca o locuință pentru oameni. Termenul include mai multe tipuri de locuințe, răspândindu-se de la cabane primitive și iurte ale triburilor nomade la vile mari și zgârie-norii cu apartamente. În limbajul judecătoresc, se folosește mai ales cuvântul domiciliu.Locuitori ai casei se numesc căseni, iar unitatea socială a lor — menaj. De obicei, un menaj este o familie, dar în unele cazuri poate consta din o singură persoană sau un grup al oamenilor nelegați în mod juridic. Mulți oameni pleacă de la casa în timpul zilei să muncească, întorcându-se la amiază sau seară. Casa este un loc de odihnă și somn.

 nu cred ca team ajutat dar macar inspira-te :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:49:11+03:00
Casa,locul fericirii si pacii           Era odata un om ,nestamparat de firea lui.intr-o buna zi ,se hotari sa porneasca intr-o calatorie,pentru a descoperi ceva miraculos,ca un leac,sau ceva nemaivazut si nemaiauzit.Deoarece nu putea merge singur,doreste sa-si gaseasca un partener,dar de unde,nimeni nu era nebun sa mearga intr-o expeditie dupa cai verzi pe pereti.Asa ca se hotari sa mearga,undeva unde nimeni nu are griji sau probleme.Incearca si de asta data sa gaseasca pe cineva,dar fara succes.Suparat omul se duce in casa lui,dorind cu tot sufletul sa finanteze o expeditie.          Atunci,acesta,porneste la drum,la un drum necunoscut de el,sperand ca,intreband v-a gasi locul acela miraculos,lacare visa el.         Calatoreste el zile si nopti,dar,din pacate,nici un rezultat multumitor.         Deodata da de un localnic,care parca ar fi auzit de un om preocupat de gasirea acestui loc.Omul nostru se bucura nespus,atat de mult incat uita sa-l intrebe pe unde a luat-o.Merge un km.si tocmai atunci isi aminti.Grabit,acesta alearga catre casa omului cumsecade;dar de unde,nu mai recunoaste casa.Si se invarte el ore in si,si-ntr-un tarziu gaseste casa,dar nu si locatarul.Plecase cu 5 minute inaintea sosirii lui;el intreaba si vecinii,dar nu auzisera nimic de acestloc,calator sau de vecinul lor.Foarte deprimat,isi urmeaza drumul,speranta lui,nemurind.Merge ce merge,pana ce gandurile si drumul I se opresc de o durere brusca.Ce putea fi?o placuta inscriptionata:”Doi kilometrii pana in Valea Fericirii”.Acesta sa fie locul?Increderea ii prinde viata;se duce sa intrebe in cea mai apropiata casa.Dinfericire da peste un batran care stia totul.Zice ca aceasta vale a fost lasata de DUMNEZEU pentru credinciosi.Ii spune si numele orasului,iar acesta pleaca uitand sa multumeasca omului amabil.         De abia dupa mai bine de jumatate de kilometru se opreste din alergat,sa-si mai traga sufletul,dupa care isi continua mersul agale.        Socotind el ca a parcurs 2 km.,intreaba un localnic:       -Draga prietene,nu sti tucumva,pe unde se afla “Valea Fericirii”?       -Banuiesc ca imediat dupa colt.  -Multumesc, tovarase!  -Nu ai pentru ce.  Iar omul,in doi timpi si trei miscari,si ajunge,unde vede o placuta:”Valea Fericirii”.Se bucura enorm,dar bucuria nu a tinut prea mult.In acea vale nu era nimeni.doarun teren agricol.Se intreaba el in sinea lui:”Acesta sa fie locul,da,asa scrie,dar nu pare a fi…”         Si strabate acesta toata valea unde gaseste o placuta:”Teren agricol in constructie”.Calatorul ramane nedumerit,nestiind ce sa mai faca.         Deodata isi aduce aminte de prima placuta,era veche,iar omul era batran,la fel si adoua placuta.El din asta deduce ca omul nu se documentase,iar placutele nu erau valabile.        Suparat peste masura,hotarat sa plece acasa,apare dintr-o casa,un batran,care era chiar calatorul misterios,cautand si el acest loc;il gasisesi il sfatuieste sa se grabeasca spre casa pt. ca aclo se afla asa zisa Vale a Fericirii.       Ajunge acasa,dar nimic;fiind obisnuit sa fie pacalit intra in casa,care ii era draga si I-a fost dor de ea.Deodata constata ca “Valea Fericirii”reprezinta pt. fiecare casa acestuia,unde se intelege mereu bine si nici nu se cearta.E pace si armonie.       Si asa sfarseste omul calatoria,afland cel mai mare lucru:poti strabate tara,planeta,galaxia,daca vrei,darnu vei gasi niciodata un loc mai minunat,mai frumos si mai binecuvantat decat casa ta,acolo unde locuiesti si o indragesti la fel de mult ca pe tine insuti,unde se afla bucuria totala si iubirea neconditionata. 
1 5 1