1. Formulati cate doua intrebari pentru:

1.Sunt fericita cand privesc flori.
2.Am cules mere din gradina.

2. Formulati cinci intrebari legate de continutul primei strofe din poezia ''Scoala'' de Tudor Arghezi.

Repede va rogggg !!!

2
Aa deci tie iti trebuie doar 5 intrebari din continutul strofei
Ok
nu mie
Da,stiu :)))
asa

Răspunsuri

2014-10-23T15:48:02+03:00
Stiu la primul ex: la ce esti tu fericita? si de unde ai cules mere?

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:54:34+03:00
Ex:1) De ce esti fericita,atunci cand privesti florile?                                                        De unde ai cules merele?                                                                                  2) Ce loc este minunat pe lume?                                                                              Care este acel loc?                                                                                            Cine te invata acolo?                                                                                          Unde ai invatat sa scrii?                                                                                      Ce vor sa stie? (nu prea stiu daca am facut bine)

2 5 2