Scrie : a) cel mai mare numar natural de trei cifre; b) cel mai mic numar impar de trei cifre; c) cel mai mic numar de trei cifre; d) cel mai mare numar par de trei cifre identice; e) cel mai mare numar de trei cifre identice; f) cel mai mic numar de trei cifre identice; g) cel mai mic numar de trei cifre consecutive. 2. Scrie toate numerele naturale de trei cifre distincte care pot fi formate cu cifrele 3, 2, 6,7.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:35:55+03:00
A)999         b)101       c)100         d)888          e)999         f)111           g)123 
si la 2 raspunsul este .................
236 263 632 623 376 si tot asa
Multumesc
2014-10-23T15:37:04+03:00
A=999
c=100
b=101
d=888
e=999
f=111
g=123


exercitiul 2 unde este?
e prea lung,i-a fiecare cifra si scrie o data fiecare cifra si gata
ca de exemplu!