Răspunsuri

2014-10-23T15:29:27+03:00
X+5<9                                                                                                               x<9-5                                                                                                                x<4                                                                                                                  x=1,2,3 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:29:32+03:00
X+5<9
x<4
x apartine{0,1,2,3}
marcheaza-l daca e cel mai bun raspuns.multumesc!