Răspunsuri

2014-10-23T15:32:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eclipsa-elipsa
dental- dentar
a imigrat- a emigrat
condur-contur
colinar-colinear
emis -imis
vers-viers
26 3 26
elipsa,dentar,aemigrat,condor,culinar, casier, omis,vers
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:37:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Elipsa-eclipsa=disparitie (totala sau partiala) a imaginii unui astru datorita interpunerii unui corp ceresc intre el si observator sau intrarii lui in conul de umbra a altui corp ceresc;   scadere a fortei creatoare a unei persoane
dental-dentar=care se articuleaza atingand cu varful limbii dintii incisivi superiori sau inferiori
condor-condur=pantof femeiesc cu toc inalt, impodobit adesea cu broderii
cazsier-cazier=fisa cuprinzand totalitatea datelor adunate de justitie referitor la antecedentele judiciare ale unui individ
vers-viers=melodie, cantec, arie, glas, voce, timbru al voci
19 3 19