Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:27:34+03:00
Verb la pers 1 pl :Noi mergem la scoala
Verb la pers 3 sg: El canta
Verb 2 pl:Voi veti merge la liceu.
Verb3 pl:Ei sunt colegii mei.
iti multumesc frumos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cu placere!!!!!!!!!
2014-10-23T15:28:24+03:00
Plural persoana 3 :Noi am alergat pe afara.
Singular persoana 3: El a luat 10 la romana.
Singular persoana 3 Ea citeste in fiecare zi.
plural la persoana 2:Voi ati fost la munte ?
Plural la persoana 3 Ei s-au jucat toata ziua.
                             :Ele au mers la scoala.


1 1 1