In doi saci sunt 514 mere.daca din primul sac se muta 39 mere in al doilea sac,in cei doi saci vor fi nr egale de mere.cate mere sunt in fiecare sac?rezolva problema prin doua cai:dupa transferul merelor,si inainte de transferul merelor.

2

Răspunsuri

2014-02-26T21:27:50+02:00
514:2=257        257-39=218  primul 296-39=257    257=257=514
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T21:57:16+02:00
Dupa transfer:
Impart toate merele la 2, si apoi adunanad la rezultat 39 se obtin merele dintr-un sac, iar scazand din rezultat 39 se obtin merele din celalalt sac.
Inainte de transfer:
Scad din totalul merelor 78 (de doua ori 39) si împart la doi. Rezultatul reprezinta merele dintr-un sac. In celalalt sunt cu 78 mai multe.
1 5 1