Răspunsuri

2014-10-23T15:17:28+03:00
Eu depun mult efort la sport.
Mihai depune bani la banca.
marcheaza-l daca e cel mai bun raspuns.multumesc!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:24:24+03:00
1- (Depun, cu sensul de a depozita.)
Ex: Pestii își depun icrele aproape de izvor. 
2-Ex:Depun mult efort la ora de sport.
Data viitoare poți căuta in dicționar pentru a obtine mai repede raspunsul.
Succes la școală!
6 4 6