Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:08:32+03:00
 nr care dau acelasi rest la impartirea cu un nr intreg
doua figuri sunt congruente daca au aceeasi forma si marime, dar pozitii diferite, adica una fata de cealalta
nr care dau acelasi rest la impartirea cu un nr intreg
doua figuri sunt congruente
e vorba de desen cum faci figura
2014-10-23T15:10:35+03:00
Congruent, in matematică înseamnă egal. De exemplu daca măsura unui unghi este congruenta cu masura altui unghi, atunci masurile unghiurilor sunt egale .
unghiul A=60°
unghiul B=60°
=> unghiurile sunt congruente