Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:04:00+03:00
Predicatul este partea de propozitie care atribuie substantivului o acțiune, o stare sau o însușire.
Predicatul este partea principală de propoziție care atribuie subiectului o acțiune, o stare sau o însușire.
2014-10-23T15:04:46+03:00
 Predicatul este partea principală de propoziţie care spune ceva despre subiect, arătând ce face subiectul, ce sau cine este subiectul, cum este subiectul: Păsările zboară. Mihai e student. Pământul este rotund.
1 4 1