Răspunsuri

2014-10-23T15:04:08+03:00
Vocabularul Fundamental-cuprinde cuvintele cele mai importante si care sunt intelese de toti vorbitorii unei limbi...
Vocabularul fundamental al limbii romane cuprinde aproximativ 1.500 de cuvinte.
mai raspunde cineva ca mie imi trebuiesc cuvintele
Abur,barza,buza,brad,caciula,ceafa,cioara,capac,copil,fluier
multumesc stiu si eu dar sunt prea mu
multe
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:05:23+03:00
Vocabularul fundamental cuprinde cuvinte care denumesc finte lucruri sau fenomene ale naturi