Exemple de substantive derivate de la verbe de conjugarea a IV-a .Eu am dat vointa de la verbul a voi voi ce imi dti e urgent va rog.Dau 30 de puncte.

2
deci vrei substantive derivate apoi?
subtantive de la verbe la cojugarea a IV-a
exemple biruinta de la verbul a birui
aa
da

Răspunsuri

2014-10-23T15:03:00+03:00
a fugi, a dori, a cobori, a hotari...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T15:03:09+03:00
Cititor de la verbul a citi
raspunzator de la verbul a raspunde