Răspunsuri

2014-10-23T14:49:46+03:00
Rabufnire,liniste,priveste,vorbeste,mica,sifonata 
ok
aaaa
ma bucur dc ti-am fost de ajutor
a revedere
mersi mult
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T14:57:26+03:00
Izbutesc=reusesc, izbandesc, inving
tacere=mutenie, discretie, amutire, liniste, repaos, pace, apatie, nici o vorba, sst
se uita= a neglija, a omite, a privi, a observa, a cauta
zice=a spune a grai, a vorbi, a exprima a comunica a rosti, a pronunta, a afirma, a se numi, a se chema, a obiecta, a considera, a socoti, a interpreta, a executa
bondoaca=indesata
zburlita=ciufulit
neastamparat
mersi
pa ai ca imi fac si eu temele ciao
pai cati ani ai ?
alloooo