Răspunsuri

2014-10-23T14:46:35+03:00
Conform DEX știința este un ansamblu de cunostinte despre natura, societate si gandire; sau un ansamblu de cunostinte dintr-un anumit domeniu

1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T19:35:45+03:00
Stiinta(din latina scientia=cunoastere)este un ansamblu sistematic de cunostinte despre natura,societate si gandire:ansamblu de cunostinte dintr-un anumit domeniu al cunoasterii.succes!

2 5 2