Cum se rezolva aceasta intrebare? Eu nu stiu va implor ajutatima pana maine!!!!!!! :
1).Identificati pe harta munti Oas,Gutai,Tibles,Calimani,Gurghiu si Harghita.
Acestia sunt munti vulcanici.Folosind cunostintele din clasa a IV-a, vorbiti despre importanta economica a acestor munti.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-06T22:45:06+02:00
Muntii Oas - Gutai - Tibles fac parte din grupa Nordica a Carpatiilor Orientali si au ca particularitate rocile vulcanice din care sunt formati lucru mai rar intalnit in Carpati. Sunt situaţi în nord-vestul Carpaţilor Orientali, în cadrul lanţului munţilor vulcanici, între Tisa si Depresiunea Maramureş la nord, Munţii Rodnei la est, Raul Tur, Depresiunea Lapusului si Depresiunea Copalnic la sud. Cea mai importanta localitate din apropiere este orașul Baia Mare. Muntii Oas - Gutai - Tibles
2 5 2
2014-01-06T23:17:44+02:00
Importanta economica : zacaminte minerale, fauna si flora, apa potabila care izvoraste de acolo si care poate fi utilizata si de catre hidrocentrale pentru a crea energie electrica, exploatarea lemnului, agrement prin crearea de partii de ski iarna si trasee montane de tracking vara ceea ce atrage turistii care contribuie la economia nationala, etc Dar e vorba de munti in general nu doar de cei de origine vulcanica. 
1 1 1