Răspunsuri

2014-10-23T14:35:24+03:00


Bunicul meu a dat pomul cu var.

V-ar placea sa mergem astazi la film?


Eu am cumparat o cutie cu var ca sa vopsesc peretele .
V-ar fi dat cu var alb ca laptele daca l-ati fi enervat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T14:36:52+03:00
Am dat cu var in casa.
V-ar trebui niste var pentru casa.
marcheaza-l daca e cel mai bun.multumesc!
ai si amandoua intr-o propozitie