Răspunsuri

2014-10-23T14:35:44+03:00
Sinonime: dramatic-comic,catastrofic
             :sosire-a ajunge
               a primi- a accepta
               a zice-a spune, a rosti
              :copil-baietas baietel si fat
Antonime:sosire-plecare
             :a primi-a darui
             : a zice-a tacea
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T14:41:02+03:00
SINONIME   
DRAMATIC=ZGUDUITOR, IMPRESIONANT, MISCATOR, EMOTIONANT
SOSIRE=AJUNGERE, SOSIT, VENIRE, TINTA
A PRIMI=A CAPATA, A DOBANDI, A OBTINE, A INCASA, A RECEPTIONA, A ADMITE, A CONSIMTI, A FI DEACORD, A ACCEPTA, A GAZDUI
A ZICE=A SPUNE, A VORBI, A EXPRIMA, A COMUNOICA, A ROSTI, A AFIRMA, A DECLARA, A SUSTINE, A CONSIDERA, A DISPUNE, A PORUNCI, A ORDONA, A INDEMNA, A PRECIZA, A CANTA, A DOINI, A INTONA, A HORI
COPIL=BAIETAS, PRUNC, FAT, COCON, ODRASLA, VLASTAR
ANTONIME
SOSIRE=PLECARE
A PRIMI= A DA, 
A ZICE=A TACEA
COPIL=ADULT, BATRAN