Răspunsuri

2014-10-23T14:27:28+03:00
Bijutierul a aurit lantisorul pe care il facea.
Am cumparat un lantisor aurit.
Luna asta seara a aurit din ce in ce mai tare decit aseara
Maria a vazut un lantior de aur si s-a gandit sa-l cumpere
potcovarul a aurit potcoava calului.
ea a vrut acel lantisor aurit.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T14:27:35+03:00
Soarele a aurit dintr-o  data mai puternic.                                                                 pomul imparatului facuse mere aurii.            
1 5 1