Răspunsuri

2014-10-23T14:27:51+03:00
Eu am intrat in inima padurii.
Bunicul meu are probleme cu inima.
Am cumparat ciocolata in forma de inima.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T14:33:49+03:00


Ai o inima neagra? (la carti)

Ai o inma mare. (organ)

Acea caprioara locuieste in inima padurii. (in mijlocul...)

Are o inima de piatra. (insensibil)

Are o inima de fier. (inima sanatoasa)

1 5 1