A afla numerele cu 2 mai mari decat 4,6,8,2 b afla numerele 2 mai mici decat 4,6,8,2 c afla numerele de doua ori mai mari decat 4,6,8,2 alt exercitiu jos aflati dublul fiecaruia dintre numerele 3,6,7,5 alt exercitiu jos aflati produsul numerelor 2 si 7,2 si 3,2 si 10,2 si 8

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T14:31:18+03:00
A) cu 2 mai mare decit 4=6  6=8  8=10   2=4
b) cu 2 mai mici decit 4=2 6=4  8=6 2=0
c) de 2 ori mai mare decit 4=8 6=12 8=16 2=4
Aflati dublu fiecaruia dinre numerele 3=6   6=12  7=14  5=10
produsul dintre:
2 si 7 este 9
2 si 3 este 5
2 si 10 este 12
2 si 8 este 10
ms mult
afla suma a trei numere naturale stiind ca primul numar este 48, al doilea este de 6 ori mai mic, iar al treilea cat jumatatea celui de-al doilea
2014-10-23T14:33:03+03:00
A) 2+4=6
6+2=12
8+2=16
2+2=4
b) 4-2=2
6-2=4
8-2=6
2-2=0
c) 3x2=6
6x2=12
7x2=14
5x2=10
d)2x7=14
2x3=6
2x10=20
2x8=16
afla suma a trei numere naturale stiind ca primul numar este 48, al doilea este de 6 ori mai mic, iar al treilea cat jumatatea celui de-al doilea
ok
a+b+c=?, a=48,b=48:6,b=8,c=8:2,c=4,V: 6+8+2=16 R:16
OK?
E bine asa ????