Răspunsuri

2014-10-23T14:15:21+03:00
1473+5x=2008
5x=2008-1473
5x=535
x=535:5
x=107
23+3x<30
3x<30-23
3x<7
x=1,2      3x1=3<7    3x2=6<7
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T14:17:14+03:00
A) 1473+5x=2008
     5x=2008-1473 (deoarece 1473 are semnul + si se trece in partea dreapta cu sens schimbat)
     5x=535
      x= 535:5 ( 535 il imparti la 5 )
      x=107 

b) 23+3x<30
     3x<30-23
     3x<7
     x< 7 supra 3 ( adica 2,(3) )
2 5 2