Răspunsuri

2014-10-23T14:08:04+03:00


frate-meu= fratele meu

mi-l= al meu

cate-o= cate o (doar ca atunci cand pui cratima se citeste legat)

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T14:32:38+03:00
Cratima marcheaza :
- elidarea unui sunet
- ajuta la rostirea in aceeasi silaba a doua parti de vorbire
-leaga doua parti de vorbire diferite
-pastreaza ritmul si masura versului in poezie
-pastreaza ritmul alert al vorbirii
Vei lua nota 10 !!!
7 4 7