Răspunsuri

2014-02-26T21:14:36+02:00
3*8:4+6*2-8 = 40
24:4+6*2-8=40                                                                                                            6+6*2-8=40                                                                                                               6+12-8=40                                                                                                                   18-8=40                                                                                                                      10 < 40
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-26T21:58:23+02:00