A-b-c=3 876
b+c=2997
b-c=997
a,b,c=?
si inca una
a-b-c=8014
a=10 001
b-c=987
b,c=?
va rog mult ajutati-ma va rog va rog sa scrie ti prima adoua care o rezolvati primul ex sau al doilea ca sa stiu va rog mult

2
b=1997, c=2997-1997=1000, a-1997-1000=3876,a=6873
e cu termen necunoscut cred
ma ajuti gabcen 71
ce clasa esti ?
clasa 4 tu?

Răspunsuri

2014-10-23T14:02:50+03:00
A-997=3876⇒a=3876+997
                    a=4873
b+c+b-c=2997-997⇒2b=2000
                              b=2000:2
                               b=1000
1000+c=2997⇒c=2997-1000
                       c=1997 si a doua.. 
10001-987=9014 nu 8014,cred ca ai gresit la copiere

nu am gresit asa scrie cred ca e o greseala de btipar
tipar
asta e prima rezolvare sau a doua ca re ex 1 sa 2
daca inlocuiesti a, b, c in ex din enunt nu-ti da 3876 (proba) deci este gresit
Am scris in loc de 2997 ,997,pfff!Scuze!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T14:34:08+03:00
A-2997=3876
a=3876+2997
a=6873      
acum trebuie sa afli b si c ori cu metoda figurativa sau cu formula 
b=(SUMA+DIFERENTA):2  = ( 2997+997):2=3994:2=1997
c=(suma -diferenta ):2=(2997-997):2=2000:2=1000
acum inlocuim in ex din enunt : 6873-1997-1000=3876

b) enuntul este gresit   
a-b-c=9014 
a=10 001 ;b-c=987  eu as descompune pe 987 in 900 si  87 
atunci avem 10 001-900-87=9014 
                               sau impartim 987 la 2 ; impartire da 493 rest 1
                               luam c= 493  si succesorul lui sa fie b=494
atunci avem  10 001-494-493=9014

sper ca te-am ajutat

ms mult de tot daca ai timp sa ma mai ajuti la niste probleme usore sunt doar doua
la adunare la primu la a =nue 6873 e 4873 mai calculeaza odata
mai calculeaza odata
aaaaaaaaaaaaaaa eu am adunat doar 3876-997
atata?