1. Scrie numerele naturale din 3 in 3 , incepand cu 100 si pana la 120. 2. Scrie numerele naturale din 5 in 5 cuprinse intre 620 si 655 apoi pe cele de la 990 la 965. 3. Scrie toate numerele naturale impare de trei cifre identice. 4. Scrie toate numerele naturale cuprinse intre 100 si 200 , cu conditia ca suma cifrelor sa fie 7.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T13:31:10+03:00
Ex 1  100,103 ,106 ,109,112,115,118 Ex 2 625,630,635,640,645,650 Ex 3 985.980,975,970, Ex 4 106 115 124 133 142 151 160
imi pare rau
asta e
mai am 3 exercitii ma ajuti te rog
sa vad daca stiu atunci te ajut
le-am trimis acum
2014-10-23T13:38:46+03:00
1) 100,103,106,109,112,115,118
2) 625,630,635,640,645,650
985,980,975,970
3)111,333,555,777,999
4) 106,115,124,142,151,160